דף הבית מי שלא עושה קורס עזרה ראשונה עושה טעות בוודאות

מי שלא עושה קורס עזרה ראשונה עושה טעות בוודאות

אני רוצה ברשותכם לשאול אתכם כמה שאלות:

1.כמה מכם עשו לאחרונה קורס עזרה ראשונה?

  1. כמה מכם רוצים לעשות קורס כזה?
  2. לכמה מכם יש זמן בכלל לעשות קורס של עזרה ראשונה?
  3. כמה מכם יודעים מה לעשות במצב שרואים מישהו מתעלף?
  4. כמה מכם יודעים איך לעצור שטף דם?

אם אתם לא יודעים מה לעשות במצבים האלו זה אומר שאתם גם לא יודעים מה לעשות בעוד המון מצבים שלא הצגתי כאן לפניכם עדיי וזה אומר שאם חלילה יקרה משהו לידכם, לכם או ליקיריכם אתם תכנסו לפאניקה בודאות, בעיקר אם הצוותים הרפואיים יגיעו באיחור או שתהיו רחוקים מדי בשביל להגיע לבית החולים.

עכשיו אני אשאל אתכם עוד שאלה:

האם הייתם רוצים להיות מהאנשים האלה שיודעים מה לעשות במצב חירום ולהוריד את מפלס הפאניקה בעת צרה? האם הייתם רוצים לדעת איך להפחית את הכאב של האדם הסובל מפציעה? האם הייתם רוצים להקטין את החומרה של הפציעה שתתקלו בה? האם הייתם רוצים להציל חיים? אם התשובה היא כן ושאתם רוצים אז פשוט מאוד לכו לעשות קורס עזרה ראשונה, קורס קצר למי שכבר יש לו קצת ידע וקורס לא ארוך במיוחד אבל מורכב יותר למי שאין לו מושג.

למי מתאים קורס עזרה ראשונה?

קורס עזרה ראשונה מתאים לכל שכבות האוכלוסיה, את הקורס יכול לעשות נער בן 18 ואת הקורס יכול לעשות סבא בן 70, פשוט יוצרים קשר איתנו ואנו נכוון אתכם בדיוק לקורס שמתאים לכם. יש  גם קורסים המיועדים בדיוק לבעלי מקצועות כמו מורים, כמו מצילים, כמו כבאים, כמו מדריכי טיולים וכן הלאה.. שכן יש נושאים שהם מתמקדים יותר לכל בעל מקצוע ואפשר גם להרכיב קורס באופן אישי וזה מאוד תלוי במה הם הצרכים שלכם ומה הם היכולות איתן אתם כבר מגיעים לקורס. לבעלי מקצועות יש גם את האפשרות לעבור קורס רענון בן 4 או 8 שעות בדרך כלל והקורס כולל את כל הנושאים הבסיסיים כמו האנטומיה של גוף האדם באופן כללי, כל השלבים שקיימים בהחייאה של מבוגר, ילד וטף ותרגולים מסויימים כאשר בסוף הקורס הקצר כל היד שכבר היה קיים יעבור ריענון. למי שאין רקע קודם והוא בסך הכל אזרח מן השורה, יגלה שהחומרים הנלמדים בקורס מאוד קשורים לחיי היום יום ואין ספק שיש אפשרות להיתקל באחד מן המצבים שנלמדים בקורס עזרה ראשונה.

מה הנושאים העיקריים שלומדים בכיתת קורס עזרה ראשונה מורחב?

הנושאים העיקריים בכיתת קורס עזרה ראשונה הם האנטומיה והפיזיולוגיה של גוף האדם, סכמת החייאות ודרכי פעולה אצל מבוגרים ילדים ופעוטות, מצבים של פגיעות מבעלי חיים, ממזג האוויר, מצבי טראומה ומצבי מחלות כמו אפילפסיה והתקפת סוכר, קיבוע שברים, הנשמות והמון תרגולים. עכשיו אתם יודעים שזו טעות לא לעשות קורס של עזרה ראשונה.