נשמח להיות בקשר!

    צור קשר
    קורסי עזרה ראשונה
    דף הבית קורסי עזרה ראשונה

    קורס עזרה ראשונה

    קורס עזרה ראשונה לא נועד רק לחובשים בניגוד לדעה הרווחת. את קורסי העזרה ראשונה שלנו יכול כל אזרח שרק ירצה לעבור, אבל מדוע שאזרח מן השורה ירצה לעבור קורס שכזה? קודם כל חובת הגשת עזרה ראשונה חלה על כולנו וזה אפילו מעוגן כחוק. דבר שני זוהי חובה מוסרית של כל אדם שיש לו אחריות על עצמו ועל אחרים. ברגע שקורה משהו אנחנו תמיד מכים על חטא ושואלים את עצמנו מדוע לא עשינו משהו לפני זה ואותו הדבר עם קורס עזרה ראשונה, למה לחכות שמשהו יקרה? הירשמו עוד היום לאחד מהקורסים, בין אם זה ריענון קצר ובין אם זה קורס מורחב, ותוכלו להיות שקטים ומעבר לזה להיות מוסמכים. אם אתם הורים, אם אתם בעלי תפקידים, אם אתם סתם אנשים אחראיים הירשמו עוד היום לקרוס עזרה ראשונה ולימדו קצת על מבנה גוף האדם, תרגלו החייאות, תרגלו מצבי חירום שיכולים לקרות לכל אחד ואפילו אם לעולם לא תצטרכו להשתמש בזה עדיין עשיתם משהו חיובי. 

    רענון עזרה ראשונה

    חברת "שניר – אבטחה ורפואה" היא חברה בעלת נסיון רב בתחום של ציוד רפואי וקורסים של עזרה ראשונה, כמו כן יש לנו ידע רב בהדרכות ואנו מאפשרים לכם ולמעשה לכל מי שחפץ בדבר לעבור הדרכה בסיסית ביותר שהיא גם יכולה להיות ריענון לבן אדם שכבר עבר בעברו קורס מורחב ויש לו כבר ידע בתחום, הדרכה כבת 4 שעות בדרך כלל, מותאמת אישית ולכן יכולה גם להיות קצת יותר למי שצריך שבה תעברו קורס מאוד מזורז של הענקת עזרה ראשונה או רענון עזרה ראשונה. לומדים אנטומיה בסיסית של גוף האדם, קצת החייאות ותרגול, מצבי חירום למיניהם, איך להגיב ובאיזה סדר פעולות למצבים האלה ובאמת כל מה שצריך באופן מתומצת מדויק ומועבר על ידי מדריכים בעלי המון נסיון מהשטח עצמו. מזמינים אתכם עוד היום להתקשר וליצור קשר ונוכל לייעץ לכם מה בדיוק מתאים לכם ויש לנו יתרון שאנו גם מאוד מנוסים מהשטח וגם מנוסים בציוד רפואי והכרת גוף האדם. 

    קורס מע"ר

    כאשר כל קורס מורחב של עזרה ראשונה מסתיים יקבלו כל החניכים של אותו הקורס תעודות רשמיות שמאשרת את  היותם מעניקי עזרה ראשונה בזמן של מצוקה. אנו ממליצים שלא להמעיט בחשיבותו של קורס מסוג זה ואין בן אדם שלא כדאי לו לעבור אותו. לעולם אין לדעת מתי באמת נצטרך את הידע הזה ועדיף תמיד להיות מוכנים, לבטח אם הקורס הוא לא מהקשים בעולם אלא קורס מעניין מאוד של כמה מפגשים בלבד. יש מקרים שבהם גם הקורס הבסיסי יותר יוכל להיות ההבדל שבין חיים למוות. הקורסים האלו יבואו הכי הרבה לידי ביטוי כאשר נהיה בסביבה של מקרה חירום כלשהו. אבל מהו בכלל מקרה חירום? מקרה חירום בהגדרה הוא מצב שאחת משלושת המערכות העיקריות של הגוף נמצאת בסכנה. זאת אומרת המערכת של המוח, של הנשימה ושל הלב. במצב כזה יהיה לכם יתרון אדיר שכן עד שיגיעו הצוותים הרפואיים המוסמכים תוכלו לטפל בפצועים, תוכלו להקל על כאבם, תוכלו להקטין את היקף הנזק של הפציעה שלהם והחשוב ביותר הוא שתוכלו להציל להם את החיים, שזו מצווה בתורה ואף חוק במדינת ישראל. קדימה, התקשרו עוד היום לשיחת יעוץ ולא תצטערו.