דף הבית קורס מגישי עזרה ראשונה

קורס מגישי עזרה ראשונה

קורס מגיש עזרה ראשונה

קורס מגישי עזרה ראשונה או בקיצור מע"ר, מוצע על ידי חברת שניר אבטחה ורפואה באורך של 44 שעות. זהו הקורס המתקדם והמקצועי ביותר במסגרת קורסי בסיס, המספק הסמכה לעבודה בתחום. הקורסים אינם דורשים ידע מוקדם, מיועדים לקהל רחב ולבעלי תפקידים רבים, מועברים על ידי צוות בכיר ומנוסה וכוללים תכנים מעשיים, עיוניים והרבה תרגולים.

 

תכנים נלמדים בקורס

במסגרת קורס מגיש עזרה ראשונה נלמדת לעומק קשת רחבה של נושאים, ביניהם: הכרת אנטומיה ופיזיולוגיה של גוף האדם, מבוא לטראומה וא- טראומה, מבוא לחוסר הכרה, עקרונות הגשת עזרה ראשונה והכרת ציוד ומכשירים בתחום. עוד לומדים החייאות מבוגרים, ילדים ותינוקות, התמודדות וטיפול במצבים רפואיים שונים לרבות טיפול בפצועי טראומה, עילפון, טיפול במחלות מסכנות חיים כמו אירוע לבבי, נשמתי או מוחי. זאת לצד מגוון מצבים ופגיעות כדוגמת פגיעות אקלים (מכות חום והתייבשות), פגיעות מבעלי חיים כמו נשיכות או הכשות וטיפול באוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים. בנוסף, לומדים התמודדות עם מחלות כמו סכרת, אפילפסיה ומחלות זיהומיות, טיפול בטביעות, הרעלות, כוויות, טיפול בשטפי דם ושברים, טיפול בפצוע בודד או באירוע רב משתתפים.

קורס מע"ר לבעלי תפקידים

לצד קורסי עזרה ראשונה כלליים אנו מספקים גם קורסים ייעודיים לבעלי תפקידים ומקצועות שונים. הקורסים כוללים בין היתר:

  • מדריכי ירי – קורס המסופק לגורמי בטחון, אבטחה וירי, השם דגש על פציעות ירי, כוויות, שטפי דם, פגיעות בשלד ופגיעות הדף והתמודדות עם מגוון מצבי חירום.
  • מדריכי ומלווי טיולים – קורס המסופק לבתי ספר בתחום כחלק ממסלול הכשרה, השם דגש על פציעות המתרחשות בשטח כמו פציעות מנפילה, הכשות ועקיצות ופגיעות אקלים.
  • מצילים – קורס מאושר על ידי המפקח הארצי השם דגש על מצבי חירום שונים עימם נדרש מציל להתמודד במסגרת תפקידו, כמו טיפול בטביעה או התייבשות ומכות חום ויכולת הפעלת מכשירי החייאה.
  • עובדי הוראה – קורס שתכניו מאושרים על ידי משרד הבריאות והחינוך השם דגש על הגשת עזרה ראשונה לילדים ונוער וטיפול בפציעות ומחלות שונות.
  • קורס מע"ר למדריכי ומאמני ספורט – קורס ייחודי בן 28 שעות במתכונת שגובשה על ידי משרד הבריאות. מדריכים ומאמנים העובדים עם מספר משתתפים רב העולה על מאתיים יידרשו לתוספת של עוד 4 שעות הכשרה.
הרשמה לקורס מגיש עזרה ראשונה

להרשמה לקורס מגיש עזרה ראשונה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בבחירת קורס מתאים, השאירו פרטיכם באתר חברתנו או צרו קשר עם שניר אבטחה ורפואה בטלפון 08-6754777 או בדוא"ל office@snr.org.il.