דף הבית תיק עזרה ראשונה למשרד

תיק עזרה ראשונה למשרד

תיק עזרה ראשונה – למה זה חשוב ומה הוא כולל?

תיק עזרה ראשונה נחוץ בכל בית, משרד, רכב, מוסד חינוכי, מתחם נופש. על התיק לעמוד בתקן הנדרש, ולהכיל את כל הציוד הבסיסי הדרוש להצלת חיים ומתן עזרה רפואית ראשונה בשעת חירום. אין ספק שכולנו נעדיף שלא להזדקק לעולם לתיק עזרה ראשונה, אך במידה וניתקל במקרה המחייב מתן עזרה ראשונה, נשמח לכך שדאגנו לתיק עזרה ראשונה עדכני ותקני.

תיק עזרה ראשונה למשרד – למה כדאי?

אנו נתקלים מעת לעת באירועי חירום הדורשים מתן טיפול רפואי מהיר להצלת חיים. במקרים אלו, הימצאות של תיק עזרה ראשונה תקין בהישג יד תוכל להציל חיים. התיק מיועד לתת מענה למצבים של חולי או פציעה. על תיק העזרה הראשונה להיות זמין בכל מקום בו שוהה קבוצת אנשים למשך זמן ממושך. בהתאם לכך, אנו ממליצים גם על תיק עזרה ראשונה לרכב לשעת חירום.

מי רשאי להשתמש בתיק עזרה ראשונה?

השימוש בתיק אינו מחייב יידע בתחום הרפואה, אך השימוש יהפוך יעיל ונכון יותר כאשר הוא מתבצע על ידי בוגר/ת קורס עזרה ראשונה או חובש. אם יש בנמצא אדם שעבר הכשרה למתן עזרה ראשונה הוא יוכל לטפל בנפגע. בהעדר אדם בעל הכשרה, כל אחד יוכל לעשות שימוש בתיק תוך הדרכה טלפונית של חובש או במקרי חירום ללא הדרכה.

אם לא עברתם עדיין קורס עזרה ראשונה או במקרים בהם עברתם קורס ותרצו לרענן את הדברים, אנו מעבירים קורסי עזרה ראשונה בכל הרמות.

תיק עזרה ראשונה מחיר – כמה זה עולה?

מחיר של תיק עזרה ראשונה תקני (על פי הנחיות משרד החינוך) הוא כ-295 שקלים. ישנם תיקים המכילים ציוד רחב יותר המשמשים חובשים בטיולים וכרוכים בעלות גבוהה יותר. תכולת התיק הבסיסי היא : אמצעי חבישה, אמצעי חיטוי, תרופות בסיסיות, חסם עורקים, אספלנית, פלסטרים, פד גזה, מסכה להנשמה, פולידין, מספריים, כפפות חד פעמיות, משככי כאבים, תמיסת סביעור ועוד.

חברת שניר אבטחה ורפואה מספקת תיקי עזרה ראשונה וציוד החייאה (דפיברילטור) לגופים פרטיים, עסקיים ומוסדיים. התיקים עומדים בתקנים המחמירים ביותר, עמידים לנשיאה בתנאי שטח ומתאימים גם לאחסון ביתי או משרדי.